Saya Bercerita Apa Yang Saya Alami :')
 Assalamualaikum Guys . Da lame an aq tak update blog . Hoho ~ Act Malas nak hadap lappy lame-2 . Tak berape sehat berape minggu nie . Harinie itew nak cerite dekat korang pasal kawan-kawan itew . hoho ~ itew sayang sangat kat depe nie . pic time nie kitorang jalan-jalan kat pasir salak . hoho ~ aq excited sangat mase nie sebab mama aq kasi jejalan sampai kampung gajah . Jyeahhh ~ tapi tak sempat sampai kampung gajah hujan lebat giler . So , kitorang singgah le uma atok fitri . Kat sinie la kitorang ambik pic . Haha ~ kawan-2 aku nie giler begambar . Semua tempat yang kitorang pegi dyorang nak tangkap gambar . Butway , aku happy lepak dengan depe semua . Thankyouu guys . Seronok main hujan sama-sama . Dan Yang paling giler , tenga-2 hujan kome boley ajak aku balik ikodd jalan jauh . Haha , saje je kan nak main hujan . Hoho~ itew sayang awok-2 semua . Muahx :) - Tuhan , tolong panjangkan usia persahabatan kami . Tolong jauhkan kami dengan perasaan hasad dengki dan iri hati <3

No comments:

Post a Comment