Saya Bercerita Apa Yang Saya Alami :')
Ehem-ehem . Gudnite Blogger-blogger sekalian . Ehem , Harinie aku nak cerita dekat korang pasal hari sabtu haritu iaitu 8 Disember 2012 . K tengok picture dekat atas tu . harituu adalah hari jadi aku . Jyeahhh ~ now aku dah genap enambelas tahun :D Tepat pukul duabelas berpusu-pusu lah meseg masuk dlam fone aku . Haa , orang first yang wich mesti la my older sister ASYIQIN . Thankyouu sis . Tiap-tiap tahun kamu yang pertame wich dekat kite . Yang kedua bestie kite SYAFIQAH OMAR with My brother inlaw  RIZUAN NIPPON :) Then my adopted brother NUFAER . Hoho , ta sangka dia still ingat birthday aku . Hukhuk . Sayang gila lah kat kau abang <3 Lepastu ERNI and my bestie merangkap cousin aku NURFITRI Lepastu-lepastu pulak kawan-kawan lelaki aku - Ezuwan - Asrul - Azhar  . Ahah ~ butway , harijadi tahun nie memang betul-betul tak seronok . No cake , no birthday celebration and no present :'( Mak Ayah aku sibuk . Sedih kan ? Hukhuk *lap airmata . Masa tuu aku dapat free kol . Semua bestie-bestie aku kol . Borak-2 dgn dyorang sampai 1-2 jam . Kebas tangan aku dok pegang fone jeh . Haha . Then sepupu aku datang rumah bawak kek cawan lepastu cucuk lilin besar kat atas tu . Memang lawak lah . Tergelak aku tengok rupa kek tu . butway than woii . Aku terharu :') Ehem , sampai sini jela aku nak storyy . Tade idea dah . HiHi . Nanti kalau ade story menarik lagi aku cerita ehh . Muahh sikit ^^

No comments:

Post a Comment