Saya Bercerita Apa Yang Saya Alami :')

Hyee reader . Selamat pagi :') Korang semua sehat tak harini ? huwaaa , kalau tak sehat jangan lupa makan ubat ya . Hmm , tak lama lagi sekolah dah nak mula rite ? hukhuk , aku malas gila nak pegi . Tapi ape kan daya , tahun 2013 adalah tahun terakhir aku begelar pelajar sekola menengah . Chewwaahh , Haha . Act tahun 2013 aku masuk PENJARA a.k.a ASRAMA . K , tatahu lah berapa lama aku boley tahan :'( Haha . Aku nie bukan nye spesies pandai bedikari sangat sebenanye . Hmhm . Mama aku pung macam berat hati je nak lepas kan aku . hoho . EhhEhh , nie bukan benda yang aku nak storyy nie . heee harini aku nak story kat korang about ape yang jadi hari ahad lepas 23-12 .
Haritu icha ajak aku pegi pasa ahad dekat cangkat lada . K , aku pung pegi lah dengan pikah , jue and era . kitorang jalan-jalan dekat pasa lame jugak la . Sebenanye bukan beli ape pung . menjoren je . Haha . Then ayah aku text suroo balik cepadd bub dy nak guna moto . k , aku pung cakap lah dekat icha aku nak balik . tapi , dia pujuk aku pegi lepak kejap dekat jalan klinik . Oke , aku follow jew lah tanpe syak ape-ape . Then sampai situu aku borak-borak lah dengan pikah . Tetiba aku rase macam ade somthing jatoh atas kepala aku  . Rupe-rupenye icha dengan era baling telur dekat aku . ouchh , memang tekejut tahap beruk ahh mase tu . lepas tuu si juju pulak baling tepung .


Woooo , muka aku memang jadi cam zombie lah . Motif dyorang baling tepung bagai sebab nak sambut befday aku . Huuhh terharuu *lap airmata* then aku pung maih lah kejar-kejar dengan era and icha . Haha , memang syokk lee . tapi yang paling banyak kena tepung juju le . Sian dia . Haha . tapi yang hampehh nye , juju boley pulak kejar aku then curah kan air keladi+bandung+tepung and telur . weyhhh , habess baju aku woii . Mase ontway balik uh , sume orang usya aku dengan pikah . maluuu --'' Kesian si pikah , dy pung terjebak same . haha . Tapii , aku appreciate sangat korang sanggup bazir dwet beli sume tu . Thank Very muchh korang . ILYSM <3 Nie ade gamba yang dyorang sempat snap . Usyaa ahh ye :D Byeee 

No comments:

Post a Comment